نرم افزار مهمترین زیر ساخت در هر شرکت پخش مویرگی می باشد و باید در انتخاب آن بسیار با دقت عمل کرد. در بسیاری از انتخاب های امروزه تبلیغات تاثیر پر رنگی دارد و باید مواظب تحت تاثیر قرار گرفتن دقت در سایه تبلیغات این روزها بیشتر باشیم.

در زیر با بررسی مزیت های یک سیستم پخش مویرگی بیشتر آشنا میشویم.

۱- سرعت

به طور حتم اولین مزیت مطرح شده در انتخاب یک نرم افزار پخش مویرگی سرعت انجام روزمرگی ها در آن است. سرعت امور در فرآیند های پخش مویرگی بسیار مهم است.

۲- انعطاف پذیری

در یک شرکت پخش مویرگی فرآیند ها در بسیاری از موارد تغییرات زیادی دارند و باید در نظر گرفت که نرم افزار باید علاوه بر پیاده سازی اولیه فرآیند های روتین یک شرکت پخش مویرگی، باید امکان پذیرش تغییرات را نیز داشته باشد.

۳- کاربری راحت و روان

به طور حتم نرم افزار پخش مویرگی انتخابی در لایه مدیران یک سازمان خواهد بود ولی در نهایت کاربران استفاده کننده های همیشگی این انتخاب خواهند بود، پس باید راحتی کار کاربر در یک نرم افزار پخش مویرگی در طراحی آن نرم افزار دیده شود.

۴- شناخت

مزیت شناخت مهمترین مزیت یک نرم افزار پخش مویرگی می باشد. این مزیت به این معنی است که تیم تولید کننده نرم افزار پخش مویرگی باید از فرآیند ها و موارد یک شرکت پخش شناخت کامل داشته باشد تا جمع بندی و نهایی شدن تک تک فرآیند ها را بتواند کنترل کند.

نام بردن از مزیت های یک نرم افزار پخش مویرگی و در نتیجه انتخاب این محصول در بازار امروز کاری بسیار گیج کننده و سخت خواهد بود اما تیم سایکل به شما پیشنهاد میدهد که در این مسیر نرم افزار سایکل انتخابی چابک برای زیر ساخت های نرم افزاری شما خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *